TEIN to marka zawieszeń szczególnie znana wśród właścicieli aut japońskich. Wywodzi się z Yokohamy,drugiego co do wielkości miasta w Japonii, obecnie posiada fabryki również w Chinach, Usa i Wielkiej Brytanii. Marka posiada w ofercie kilka wersji zawieszeń które postaramy się Wam przybliżyć. Na pierwszy rzut oka odróżnia je charakterystyczny zielony kolor, a o specyfikacji poniżej:
Modele FLEX Z i FLEX A posiadają odbojnik stosowany w profesjonalnym motorsporcie by lepiej amortyzować skok. Rozwiązanie jak widać sprawdza się również w użytku drogowym! Amortyzator posiada 16 stopniową regulację siły tłumienia. Modele są kompatybilne z systemem EDFC czyli elektronicznym sterowaniem pracy amortyzatorów za pomocą konsoli w kokpicie.
STREET ADVANCE oraz STREET ADVANCE Z to następca modelu Super Street. Zaprojektowany by zapewnić sportową i agresywną charakterystykę jazdy twojego auta w warunkach drogowych lub wyścigach asfaltowych.
MONOSPORT jest rozwiązaniem dla aut które większy czas spedzają na torze. Lub dla tych którzy chcą mieć sportową charakterystykę pracy auta na codzień. Amortyzator typu monotube, posiada 16 stopniową regulację kompresji i odbicia. Kompatybilny z systemem EDFC kontrolowanym z kokpitu lub systemem EDFC Active który sam dostosowuje parametry pracy amortyzatora do warunków na drodze.
SUPER DRIFT model stworzony dla zawodników driftowych o każdym stopniu zaawansowania. Wzmocniony model posiada 16 stopniową regulację kompresji i odbicia. Specjalnie zaprojektowana krzywa odbicia amortyzatora sprawia że wpadanie w poślizg jest jeszcze bardziej precyzyjne. Zestaw jest kompatybilny z EDFC.
SUPER RACING to jeden z najbardziej zaawansowanych zestawów marki TEIN. Posiada 16 stopniową regulację odbicia, niezależną 16 stopniową regulację kompresji. Oddzielny zbiornik pozwala na zwiększenie objętości oleju. W skrócie ten wyścigowy amortyzator można dostosować do każdych warunków drogowych. Kompatybilny z systemem EDFC dla jeszcze lepszej funkcjonalności
TYPE HG jest to amortyzator do najtrudniejszych zastosowań. Zaprojektowany w najcięższych warunkach rajdowych. Posiada dodatkowy zbiornik oleju oraz regulacje tłumienia odbicia i wysokości zawieszenia. Kompatybilny z systemem EDFC.